King of Bongo Bong

Saturday, February 16, 2008

After seeing Yankit’s blog. I realize I can do something similar. After all the things that has happened…… I’ll give my mates my version. Here goes...............






















我跟你讲。。。。 咳。。….. 如果能够。。。 如果能够跟她在一起的话。。。 我跟你讲。。。。 我就跟你讲。 真的。。。 我跟你讲。如果。。。 如果的话。。。 如果能够的话我跟你讲。。。。 这种东西。。可以在一起的话。。 我跟你讲。。。。 nin nah beh+pinoy+Baharon Phool 咯我跟你讲。。。 就是这样jing jing kut 又kut chut kut chut 咯我跟你讲。。。。 我真的真得跟你讲。Hai… 讲了这么多。。。 你们知道我在说设么吗?不知道??? 那么我又要在work harder to 跟你们讲了我跟你讲。。。。。。。 如果的话我跟你讲。。。。。。

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home